Project Description

دوره شهد جان با رضوان

جهان جمله فروغ نور حق دان
حق اندر وى ز پيدايى است پنهان
به نام نورى كه در ذرات وجودم است و زندگى را در رگ هايم جارى كرده است .
مراقبه نامى است كه به وفور شنيده ايد و امر نوظهورى نيست و چه رستگار آنان كه به آن مى پردازند .
ما مراقبه ميكنيم تا از ماشينى بودن دست برداريم و اين روند معيوب را قطع كنيم ،
مراقبه ميكنيم تا بتوانيم هشيارى خوابيده مان را بيدار كنيم ،
مراقبه ميكنيم تا مسئول هر كنش و واكنشى را در رفتارمان بپذيريم ،
مراقبه ميكنيم تا از وجود و هستى خودمان آگاهى بيابيم و دريابيم كه جنس ما چيست ،
مراقبه ميكنيم تا به اين ادراك برسيم كه در گلستان وجودمان خارى نيست و تسليم بى چون و چراى او بشويم و در ذهنمان كلامى باقى نماند و از برده ى ذهن بودن خلاصى بيابيم و در نهايت خلاصه ى آن : خالص بشويم .
اين پكيج جهت آگاهى ، آرامش و خلوص بيشتر شما تهيه شده است و بگذاريد تا بدون هيچ توضيح ديگرى در اين درياى شگفت انگيز شناور بشويد و به آن يگانگى ناب نايل آييد .

برای ثبت نام/ورود کلیک کنید

تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به مایندر می باشد

دوره شهد جان با رضوان

نمونه دوره :
جهان جمله فروغ نور حق دان حق اندر وى ز پيدايى است پنهان به نام نورى كه در ذرات وجودم است و زندگى را در رگ هايم جارى كرده است . مراقبه نامى است كه به وفور شنيده ايد و امر نوظهورى نيست و چه رستگار آنان كه به آن مى پردازند . ما مراقبه ميكنيم تا از ماشينى بودن دست برداريم و اين روند معيوب را قطع كنيم ، مراقبه ميكنيم تا بتوانيم هشيارى خوابيده مان را بيدار كنيم ، مراقبه ميكنيم تا مسئول هر كنش و واكنشى را در رفتارمان بپذيريم ، مراقبه ميكنيم تا از وجود و هستى خودمان آگاهى بيابيم و دريابيم كه جنس ما چيست ، مراقبه ميكنيم تا به اين ادراك برسيم كه در گلستان وجودمان خارى نيست و تسليم بى چون و چراى او بشويم و در ذهنمان كلامى باقى نماند و از برده ى ذهن بودن خلاصى بيابيم و در نهايت خلاصه ى آن : خالص بشويم . اين پكيج جهت آگاهى ، آرامش و خلوص بيشتر شما تهيه شده است و بگذاريد تا بدون هيچ توضيح ديگرى در اين درياى شگفت انگيز شناور بشويد و به آن يگانگى ناب نايل آييد .
برای ثبت نام/ورود کلیک کنید